כל כמה זמן צריך לעשות בדיקת ממסר פחת בבית?

לממסר הפחת יש מגוון שמות: מפסק פחת, מפסק דלף או מפסק מגן. ממסר הפחת נועד כדי להגן עלינו מפני זמן התחשמלות. שימו לב שהוא מגם מזמן התחשמלות, ואינו מגן מפני התחשמלות עצמה. המפסק סוגר את כל המעגלים החשמליים במקרה של זליגה. למעשה, התהליך פועל בהתאם לכמות החשמל שמגיעה לממסר ההפחתה, ולכמות העוזבת אותו ולהבדלים בין השניים. כמות החשמל הנכנסת למפסק, כמו גם כמות הזרם שנותרה צריכה להיות זה.ה אם יש הבדלים משמעותיים בכמות הזרם העובר, כלומר שהזרם החוזר יהיה קטן יותר באופן משמעותי, ממסר הפחת יזהה את הזליגה וישבית את מערכת החשמל.

How-often-should-a-depreciation-relay-be-checked-at-home

מה המיקום וכיצד ניתן לתקן אותו?

ההתקנה של ממסר הפחת מתבצעת בתוך לוח החשמל. בבתים ישנים, לוח החשמל נמצא מחוץ לבית., בבתים מודרניים, לוחות החשמל נוטים להיות ממוקמים בתוך הבית.

כיצד מזהים מהו סוג המפסק?

המפסק מזוהה עם שני כפתורים עיקריים: כפתור הפעלה/כיבוי רגיל וכן כפתור צבוע שעליו האות T. במקרה שמפסק הפחת לא עולה בזמן שאתם מנסים להרים אותו כלפי מעלה, נסו תחילה להוריד את המפסק הראשי. מעל המפסק הראשי כתובות האותיות A25, A32, או A40 או A40, שפירושו מפסק חד פאזי, או מפסק תלת פאזי. לאחר מכן נסו להעלות את הפחת. במידה והוא לא עולה, יש צורך לתקן את הבעיה. במקרה שהמפסק עדיין קופץ ולא עולה, נבצע הליך אלימינציה (פעולה בדרך השלילה ) לניתוק כל החשמלים ממקור החשמל בבית, נוריד ונכבה את כל המתגים שנמצאים בבית בזמן שהמפסק הראשי סגור. ננסה להרים את ממסר הפחת-  אם הוא עולה נתחיל לעלות את כל החשמלים והמתגים ונבחן ונקבע מהו הגורם לבעיה.

מהו מפסק חשמלי פחת תלת פאזי?

הסיבה העיקרית לכך שמפסקי חשמל תלת פאזיים נהפכים לשכיחים יותר היא היא שמפסק מסוג זה מנתב ומחלק את הזרם החשמלי שאליו הוא מגיע. מכשירי חשמל רבים הנמצאים בשימוש כיום מגיעים עם טכנולוגיה תלת פאזית. המשמעות היא שיש להם גם תשתית.  יתרה מכך, וכאשר יש מספר דיירים בבית אשר משתמשים במספר מכשירים חשמליים במקביל, יש צורך בניתוב הכוח החשמלי.

כל כמה זמן צריך לעשות בדיקת ממסר פחת בבית?

את ממסר הפחת מומלץ לבדוק אחת לשלושה חודשים בכדי לוודא את תקינותו המלאה. רצוי אף לבדוק אותו לעיתים קרובות יותר בגלל שהבדיקה משחררת את הקפיץ שלו ושומרת על התקינות שלו לאורך זמן.

מקצועיות ומחירים משתלם אצלינו ברוזנפלד חשמלאי בקריות

אנו ברוזנפלד חשמלאי בקריות נשמח לספק לכם שירות החלפה או תיקום ממסר פחת. אצלינו תמצאו צוות חשמלאים אמין, מקצועי ומיומן וכן מחירים משתלמים במיוחד. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לספק לכם שירות מהמעלה הראשונה.