מהי ביקורת חברת החשמל?

בדיקות חברת החשמל נערכות על מנת לוודא את תקינות מערכת החשמל במבנה. הבדיקות מתבצעות לרוב במהלך הקמת מבנים חדשים, כאשר חל שינוי בתשתית החשמל, או כאשר יש חיבור חדש למוני החשמל.

מהי ביקורת חברת החשמל?

מדוע כדאי להתכונן לביקורת?

חיוני לבצע בדיקה מקדימה על ידי חשמלאים מוסמכים לפני הזמנת בדיקת חברת החשמל. אם אתם מבצעים ביקורת רגילה של מבנה חדש, אין צורך לנקוט בפעולות מיוחדות למעט הזמנת הביקורת. מומלץ לבצע בדיקה שנייה אצל חשמלאי במידה וחלו שינויים מהותיים במערכת החשמל.

בדיקת חברת החשמל מגלה ליקויים קטנים ותקלות חשמל ברוב המקרים. הם יבדקו תקלות בחיבורי חשמל ובטיחות. בדיקות חברת החשמל מאוד יסודיות ומקצועיות. אם החלטתם לערוך בדיקה מקדימה, ודאו שהיא נעשית בהתאם להנחיות הבדיקה הרשמיות.

מה ניתן לעשות כדי להתכונן לביקורת?

החשמלאי המוסמך מבצע את ההכנה לבדיקה הרשמית של חברת החשמל. כמו כן, הוא יוודא שכל מערכות החשמל תקינות בהתאם לתקנות הבטיחות. ניתן לבצע שינויים בחלק אחד של המבנה אך לא במכלול, אך חשוב לבצע בדיקה כללית יסודית. אי אפשר לדעת מה קרה בעבר ועלול לגרום לבעיות במהלך הבדיקות.

דגשים במבחן

אל תחששו לבקש סיוע מהחשמלאי ולציין בעיות. ודאו שכל החיבורים מבודדים כראוי. כדי להבטיח את תקינות מערכת החשמל, היא צריכה להיות כפופה גם לבדיקת הארקה. כדאי גם לוודא שמערכת החשמל אינה במגע ישיר עם מקורות מים.

עלויות בדיקה

חברת החשמל עורכת את הבדיקה הרשמית והחשמלאי המוסמך מתכונן לבדיקה. כדאי לוודא את המחירים במחירונים המפורסמים באתרי האינדקס המובילים. כמו כן, ניתן להתייעץ עם מספר אנשי מקצוע כדי למצוא את החשמלאי בעל הערך הטוב ביותר ואת בעל הניסיון הרב ביותר בביצוע בדיקות לפני ביקורת חברת החשמל. זה המקום שבו ניסיון רב בסקירות חשמל יכול לעזור מאוד.

הבדיקה בחברת החשמל עולה 500 ש"ח. דמי הביקורת משולמים ישירות על ידי חברת החשמל. הקפידו להזמין חשמלאי מוסמך שיש לו רישיון לעסוק בעבודות חשמל מטעם משרד העבודה. את זאת תוכלו לאמת ולבדוק דרך הרישום באתר האינטרנט של משרד העבודה.

חשמלאי בקריות בעל ניסיון וותק רב בתחום כל עבודות החשמל שרק תרצו – התרשמו בעצמכם. ניסיון שמדבר בעד עצמו עם מגוון רחב של עבודות חשמל מחירים ללא תחרות