מהי שיטת התשלום למונה מראש (מת"מ)?

תשלום מראש היא שיטה שבה אתה מתכננים מראש לשלם סכום מוגדר עבור שימוש בחשמל. או, במילים אחרות, לקנות חשמל לשימוש עתידי, בהתאם ליכולת הכלכלית שלכםך.

חברת החשמל עדיין תקרא את מדי החשמל שלך כפי שעשו בעבר אך לא תשלח לך חשבונות חשמל.

מהי שיטת התשלום למונה מראש (מת"מ)?

איך אנו קונים חשמל?

את הקוד ניתן לרכוש טלפונית על ידי לקוחות כרטיסי אשראי בשירות 103. לקוחות ללא כרטיס אשראי, עם מספר החוזה, יכולים להגיע לסניפי הדואר או למשרדי חברת החשמל ולקבל קוד לאספקת חשמל. ניתן לקבל רשימה במשרד החברה או בטלפון שירות 103. כדאי לבדוק את יתרת המונה לפני הקנייה.

רכשנו חשמל. מה עכשיו?

תקבלו חשבונית, או אישור תשלום, בצירוף קוד (בדרך כלל 20 תווים). הקוד ניתן על ידי נציג השירות אם משלמים בטלפון. הכניסו את הקוד למונה כדי לקבל חשמל. המונה יציג את סכום הרכישה הכולל בניכוי חשמל לאחר הזנת הקוד ולאחריו תופיע היתרה הנוכחית.

מה קורה אם לא נוכל להגיע או לרכוש חשמל?

במידה והאשראי במונה הסתיים, יש ללחוץ על מקש "0" להענקת קצבת חירום בסך 50 ₪.

מה יקרה אם תסתיים גם הקצבת החירום?

כדי לסייע ללקוחות בהסדר החוב שלהם ולרכוש את הקצבה הבא, המונה תוכנת לפעול כדלקמן: בימי חול, אספקת החשמל תינתק בשעה 07:00 בבוקר למחרת אם תיגמר קצבת החירום. אספקת החשמל תנותק החל מהשעה 07:00 למחרת בבוקר אם תפקע קצבת החירום ביום חמישי, או ביום שלפני ערב חג. זה ידוע בשם "אשראי ידידותי". לתשומת לבכם! לאחר ביצוע הרכישה הבאה, המונה יקזז את כמות החשמל אותה צרכתם על חשבון האשראי הידידותי, מהסך הכולל של הקנייה החדשה.

קיבלנו הודעת "נקל​ט", מה זה אומר?

"הודעה שהתקבלה" מציינת שהמונה הופעל כהלכה.

על המסך יופיע סכום הרכישה (נטו לחשמל), ואחריו היתרה הנוכחית.

מה זאת אומרת "נדחה"?

"הודעה נדחתה" מציינת שהזנתם מספר קוד לא חוקי. הודעת הסבר לגבי אי קליטה תישלח מיד.

קיבלתם הודעת "נעול"?

אם תקלידו קוד שגוי חמש פעמים ברציפות, תופיע הודעה "נעולה". המתינו עד שההודעה תיעלם ואז הקליד ומחדש את הקוד שלכם.

קיבלנו הודעת שגיאה. מה יש לעשות?

אם יש עיכוב של יותר מ-20 שניות בין הזנת ספרה כזו או אחרת, תופיע הודעת "שגיאה". לחצו שוב על מקש * כדי להקליד מחדש את הקוד.

האם מתקבלת התראה לקראת סיום היתרה?

מקש # יציג מידע לגבי היתרה שנותרה במונה.

אתם יכולים גם ללחוץ על מקש "1" כדי לקבל הערכה של כמה ימים נשארו לכם (בסיס החישוב הוא השימוש שלכם בחשמל בשבוע שלפני).

האם נשלחה התראה לקראת סיום היתרה?

צליל התראה נמוך יישמע למשך 30 שניות כאשר היתרה יורדת ל-10 ₪. כדי להפסיק את הצליל, לחצו על כפתור "0" בלוח המקשים. במידה ולא שמעתם את ההתראה, היא תושמע שוב כל חצי שעה עד שתלחצו על "0".

חשמלאי בקריות – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד ! ביצוע מגוון עבודות חשמל במחירים המובילים בארץ! שירות מהיר ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר