מדוע רק חשמלאי מוסמך צריך לטפל בקופסת שקע חשמל רופפת?

שקעי חשמל מהודקים לתיבות שקע, אשר מחוברות לקיר הגבס או לתוך הקיר. עם הזמן קופסת השקע יכולה להשתחרר מהחומר שאליו עוגנה פעם. אם אי פעם שלפתם כבל מהשקע וזה הרגיש כאילו כל השקע הולך לצאת מהקיר, זה כנראה מה שקורה.

תיקון קופסת שקע חשמל רופפת אינה רק עניין של הידוק כמה ברגים. ייתכן שתצטרכו להחליף את קופסת השקע באחת קטנה יותר. ייתכן אפילו שתצטרכו לשנות את גודל החור בקיר הגבס. יכולות להיות שקיימות בעיות נוספות, כמו חוטים מרוטים שעלולים להוות סכנה ממשית לכם ולמשפחתכם.

קופסת שקע חשמלית

ישנם כמה סימנים בטוחים המצביעים על כך שתיבת שקע החשמל שלכם רופפת. זה עשוי להרגיש כאילו כל השקע יוצא מהקיר כשאתם מנתקים התקן מהשקע. כמו כן יכול להיות ששמתם לב כי לוחית הפנים אינה מונחת על הקיר. כל אלה הם אינדיקציות לתיבת שקע חשמל רופפת.

אם תיבת השקע הייתה רופפת מזה זמן רב, כך גם החוטים המחוברים לשקע זה. אם החוטים התחככו בחפצים קשים או בקצוות חדים כלשהם, עלול להיות נזק משמעותי לחוט. לשם כך נדרש תיקון מקצועי בכדי להבטיח כי היציאה בטוחה לשימוש.

נזקים אפשריים

אם תיבת שקע פגומה נותרת ללא טיפול, זה יכול להוביל למספר בעיות אפשריות. בעוד שחלק מהבעיות הבאות נראות קלות, אחרות יכולות להיות קטסטרופליות.

לוחית פנים סדוקה – לאחר שתיבת היציאה הרפויה נמשכה מספיק פעמים אל לוחית הפנים, לוחית הפנים עלולה להיסדק. לוח פנים סדוק יכול לחשוף חוטי חשמל חיים.
טעינה לא עקבית של המכשיר – אם תיבת החשמל של השקע רופפת, היא עלולה לגרום לחיבורים לא עקביים לכבלי חשמל ולטעינה לקויה של מכשירים אלקטרוניים. לאורך זמן, הכוח המשתנה הזורם למכשיר עלול לפגוע בסוללות המכשיר.
נזק לכבל – אם כבל לוקח כוח להתחבר לשקע בקיר, רוב הסיכויים שהוא ידרוש גם כוח כדי להסיר את התקע משקע הקיר. זה יכול להוביל לחיבורי חיווט רופפים, מה שהופך את הכבל ללא יעיל. במקרה הגרוע, חוטים חשופים בכבל עלולים לגרום להתחשמלות.
התחשמלות – אחת הסכנות הגדולות ביותר של תיבת חשמל רופפת היא התחשמלות. אם זה קורה בעת חיבור או ניתוק כבל, חשוב לתקן אותו בהקדם האפשרי למען ביטחונכם ושל משפחתכם.

תנו למקצוענים לתקן את קופסת השקע בצורה מקצועית ובטוחה

חשמל הוא כוח חזק. כאשר מטפלים בבעיות חשמל בבית, עדיף תמיד להתקשר לאיש מקצוע מורשה שיטפל בבעיה. זה לא רק כדי להבטיח שהעבודה מתבצעת בצורה נכונה אלא גם למען ביטחונכם.

אנו ברוזנפלד חשמלאי בקריות מציעים מתמחים בכל שירותי החשמל במחירים הוגנים ושווים לכל נפש. הצוות המקצועי שלנו זמין 24 שעות לתקלות ולהצעות מחיר. צרו קשר עוד היום.

חשמלאי בקריות בעל ניסיון וותק רב בתחום כל עבודות החשמל שרק תרצו – התרשמו בעצמכם. ניסיון שמדבר בעד עצמו עם מגוון רחב של עבודות חשמל מחירים ללא תחרות