שירות הגדלה ל-3 פאזות

הכירו את חברת רוזנפלד חשמלאי בקריות, חשמלאי מוסמך ומורשה, עבודות חשמל מסוגים רבים ושונים, כולל הגדלת תלת פאזי, כל הפרטים:

בין אם אתם מחפשים אחר השירות של עבודות חשמל מסוג כזה או אחר, הפתרון הוא מולכם והוא כולל שירות הגדלה ל-3 פאזות (תלת פאזי). הכירו את חברת רוזנפלד חשמלאי בקריות, חשמלאי מוסמך ומורשה, עבודות חשמל מסוגים רבים ושונים, כולל הגדלת תלת פאזי, כל הפרטים:

בעוד שהטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם בצעדי ענק, אנחנו גם צורכים יחד עם התהליך הזה יותר ויותר אנרגיית חשמל. מאחר שלפעמים בביתנו ובמבנים בהם אנחנו עובדים קיימות מערכות חשמל ישנות שגם לא מסוגלות לעמוד בעומסי החשמל הגבוהים, נדרשת בפעמים רבות השירות של הגדלה ל-3 פאזות, תלת פאזי. בואו נבין מספר דברים לגבי סוג עבודת החשמל זאת:

תלת פאזי – מה זה ומתי יש להשתמש בו?

בעוד שחברת החשמל מספקת פאזה אחת ללקוחותיה, שזה בעצם 25 אמפר, מערכות תלת פאזי יספקו משולש מכך. במילים אחרות, מערכת חשמל תלת פאזית היא מערכת חשמל אשר מספקת 75 אמפר.

יהיה מומלץ להשתמש ולהתקין מערכות מסוג זה, למשל בבתים אשר מתגוררים בהם מספר רב של נפשות. לידיעתכם, 25 אמפר זה בעצם 240 וואט. רק תנור ביתי, צורך 2,000 וואט!

3 Phase Maginification

איך תדעו אם יש לכם חיבור תלת פאזי?

בכדי לדעת אם יש לכם חיבור תלת פאזי, אתם תצטרכו להסתייע בצוות של מומחים, במקרה זה, בצוות המקצוענים של חברת רוזנפלד – חשמלאים מוסמכים ומורשים, בדיקת מערכות תלת פאזי והתקנת 3 פאזות. במידה שאין לכם חיבור תלת פאזי, מקצועני רוזנפלד יסייעו בהתקנת החיבור במידת האפשר והניתן.

איך תדעו שאתם צריכים לעבור לתלת פאזי?

אם אתם חווים "נפילות" בחשמל, אולי אפילו מקרים שבהם השלטר "קופץ", יש סיכוי טוב שאתם צריכים קודם כל לבצע בדיקת תקינות של מערכות החשמל עם חברת רוזנפלד. במידה שנמצא כי הכול תקין, תיבחנה האפשרות לעבור למערכת חשמל תלת פאזית. במילים אחרות, עומסים בחשמל יצריכו ממכם לעבור לתלת פאזי.

חברת רוזנפלד – חשמלאים בקריות

אנו בחברת רוזנפלד חשמלאי בקריות מעניקים שירותי חשמלאות מקצועיים מזה שנים רבות, ומתמחים בעבודות חשמל, תיקון תקלות, בדיקות הארקה ועוד. בעת שתחפש וחשמלאי מקצועי ואמין – ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם, על מנת ליהנות מעבודה איכותית ובטיחותית:
icon-4

תלת פאזי 40

אם אינכם מעוניינים לעבור לתלת פאזי, אתם יכולים לשדרג את מערכות החשמל שלכם לפאזי 40. פאזי 40 מאפשר לכם את הגדלת אספקת החשמל ובצורה חסכונית יותר, וזאת ללא התקנת תשתיות מורכבות כמו במקרים של התקנת תלת פאזי. במקרים אלו, אתם תקבלו 40 אמפר.

icon-5

אנו מבצעים התקנה מלאה על ידי חשמלאים מוסמכים בלבד ובמחירהמשתלם ביותר

אנו מבצעים התקנה מלאי על ידי חשמלאים מורשים ומוסמכים בלבד, תוך הקפדה על כל נהלי הבטיחות ותקני הבטיחות המחמירים ביותר. אתם מוזמנים להסתייע בנו בעבור התקנת 3 פאזות תלת פאזי, התקנת תלת פאזי 40, תיקון מערכות חשמל ועוד.

icon-6

אנו מעניקים אחריות מלאה
על כל העבודה

בחברת רוזנפלד חשמלאי בקריות אנו מעניקים אחריות מלאה על כל עבודות החשמל שאנחנו מבצעים, תוך מתן דגש גדול במיוחד על הנושא של שירות אדיב, מהימן ומקצועי. צרו עמנו קשר עוד היום בעבור הצעת מחיר אטרקטיבית לכל כיס. בהצלחה!

electrician
שירות אדיב 24 שעות ביממה

אנו מבינים כי ישנם מקרים דחופים בהם עולה הצורך לקבל שירות עכשיו, ולא בעוד כמה שעות ולא מחר. חשוב לנו להיות זמינים ללקוחותינו ולתת לכם את השירות הטוב ביותר, ועל כן אנו שמחים לעשות זאת 24 שעות ביממה, באדיבות, בסבלנות ובחיוך!