שירות החלפת גופי חימום לדודים

אנו בחברת רוזנפלד חשמלאי בקריות , חשמלאי מוסמך ומורשה, מספקים שירות החלפת גופי חימום לדודים, תוך מתן השירות המקצועי ביותר והאדיב שניתן לספק. אתם מוזמנים להסתייע בצוות המקצוענים שלנו עבור עבודות חשמל מסוגים שונים, כולל החלפות גופי חימום לדוד.

אנו בחברת רוזנפלד חשמלאי בקריות , חשמלאי מוסמך ומורשה, מספקים שירות החלפת גופי חימום לדודים, תוך מתן השירות המקצועי ביותר והאדיב שניתן לספק. אתם מוזמנים להסתייע בצוות המקצוענים שלנו עבור עבודות חשמל מסוגים שונים, כולל החלפות גופי חימום לדוד.

אז מה זה גוף חימום?

כולנו אוהבים מקלחות חמות ונעימות בסוף יום העבודה, אך לעיתים אנו מגלים כי המקלחת שלנו היא לא מה שחשבנו שהיא תהיה. במקרים מסוימים, הסיבה לכך תהיה גוף החימום אשר התקלקל ודורש החלפה או תיקון. גוף חימום, כשמו כן הוא, היחידה אשר אחראית על חימום המים שלכם בדוד המים.

אם גוף החימום התקלקל בדוד שלכם, עלות התיקון הממוצעת תהיה 350 ₪ – 500 ₪. במקרים מסוימים ואם מדובר בדוד מאוד ישן, יהיה עדיף להחליף את הדוד עצמו, אך לא תמיד תהיה חובה כזו.

הסוגים הנפוצים ביותר של גופי החימום

בשוק ישנם גופי חימום מסוגים שונים, כאשר הנפוצים ביניהם הם גופי החימום החיצוניים, יחד עם גופי החימום הפנימיים, שנפוצים גם כן. גם גופי חימום הפנימיים וגם החיצוניים הם בעלי יכולת אספקת חשמל גבוהה, אך חשוב לציין שיש להתאים את הצרכים שלכם לגוף החימום המותקן אצלכם.

בעוד שישנם גופי חימום באספקת חשמל גבוהה ופחות גבוהה, יהיה צורך להתאים את צרכיכם לגוף החימום בכדי לחסוך בעלויות בטווח הארוך.

Boiler Replacement
מה גורם לגוף חימום להתקלקל?

אם מותקן אצלכם גוף חימום פנימי בתוך הדוד, ישנו סיכוי גבוה שהקלקול בו נובע מתוך כך, שאבנית פשוט הצטברה וכיסתה את כולו. ברגע שזה קורה, החום הנובע מגוף החימום פשוט לא מצליח להגיע למים הנמצאים במאגר. לרוב, זהו סוג הקלקול שקיים בגופי חימום, כמובן, במקביל גם צריך לבדוק תקלות אופציונאליות אחרות, לוודא כי אכן מדובר בגוף חימום אשר התקלקל.

איך תוכלו לדעת שגוף החימום בדוד שמש מקולקל?

בדרך כלל, מה שיקרה זה פשוט אי-יכולת לחמם את המים, דוד שמקצר את החשמל ועוד. אם בכל פעם שאת מדליקים את הדוד החשמל בבית "קופץ", יש סיכוי טוב שגוף החימום שלכם צריך החלפה. לרוב, גופי חימום לא מתקנים, אלא פשוט מחליפים אותם.

חברת רוזנפלד – חשמלאים בקריות

אנו בחברת רוזנפלד חשמלאי בקריות מעניקים שירותי חשמלאות מקצועיים מזה שנים רבות, ומתמחים בעבודות חשמל, תיקון תקלות, בדיקות הארקה ועוד. בעת שתחפש וחשמלאי מקצועי ואמין – ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם, על מנת ליהנות מעבודה איכותית ובטיחותית:

icon-11

אנו מספקים שירות החלפת
גוף חימום בדוד אמין ומקצועי

חברת רוזנפלד חשמלאי בקריות, חשמלאים מוסמכים ומורשים, מספקת שירות החלפת גוף חימום בדוד, תוך מתוך דגש מיוחד על נושא האמינות, המהימנות, המקצועיות והשירות האדיב שלנו. אתם מוזמנים להסתייע בנו עבור עבודות חשמל מסוגים שונים, כולל החלפות גוף חימום בדוד שמש וחשמל.

icon-11

אנו מעניקים אחריות על כל העבודה

אנו מספקים עבודות חשמלאי מוסמך ומורשה, הכוללות אחריות על כל עבודה ועבודה. בין אם אתם צריכים את הסיוע בעבודות חשמל מסוג כזה או אחר, אנו אמונים על איכות השירות שלנו, על המקצועיות והניסיון המקצועי שאנחנו מביאים איתנו. צרו עמנו קשר בעבור הצעת מחיר לעבודות חשמלאי מוסמך ומורשה, כולל החלפת גוף חימום. בהצלחה!

electrician
שירות אדיב 24 שעות ביממה

אנו מבינים כי ישנם מקרים דחופים בהם עולה הצורך לקבל שירות עכשיו, ולא בעוד כמה שעות ולא מחר. חשוב לנו להיות זמינים ללקוחותינו ולתת לכם את השירות הטוב ביותר, ועל כן אנו שמחים לעשות זאת 24 שעות ביממה, באדיבות, בסבלנות ובחיוך!