החלפת חוטי חשמל

עברתם לבית ישן יותר? חוטי חשמל ישנים עלולים להפוך לשבירים ולהוביל לתקלות חשמליות קטנות כמו קצרים או נחשולי מתח. זה יכול גם לגרום לשריפות. אנו ממליצים להחליף את החוטים הישנים בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק נוסף לגוף וכדי לחסוך כסף.

החלפת חוטי חשמל

מתי אנחנו צריכים להחליף את חוטי החשמל בדירה שלנו?

בדירה ישנה מקובל להחליף את חיווט החשמל. הסיבה לכך היא שהתקן המקורי לחוטי חשמל עשוי מהתקן הישן אשר עשוים מבד,ולא מתכת או פלסטיק. חוטי חשמל ישנים יכולים להיות להתפרק  או לגעת זה בזה, ולגרום לתקלות חשמל. התקלה הנפוצה ביותר היא קצר חשמלי.

אגב, ישנם גם מקרים בהם  מדובר דווקא בחוטי חשמל חדשים אך עדיין תצטרכו להזמין חשמלאי מוסמך וזאת מאחר והחוטים עשויים להישרף לאורך זמן בעקבות מגוון סיבות. מקרה נוסף הוא שחשמלאי יבחין פעמים רבות בחוטים פגומים בעת החלפת לוח חשמל.

איך מחליפים חוטי חשמל בבית?

כדי להחליף חיווט חשמלי, פותחים תחילה את קופסאות הבקרה ונקודות החשמל בקירות, בתקרה ולפעמים ברצפה. לאחר מכן, מושכים את החוטים הישנים כדי לפנות מקום לחדשים יותר. כדי למנוע התחשמלות, כמובן שתחילה יש לנתק את הזרם החשמלי מלוח החשמל.

לאחר הוצאת החיווט הישן, יתקין החשמלאי את החוטים החדשים ויוודא שהכל תקין. חשוב גם לבצע בדיקת הארקה לאחר החלפת חוטי חשמל בבית.

התוצאה הסופית!

אז מהי התוצאה הסופית? לאחר החלפת חוטי החשמל הישנים יש לכם בית הכולל מערכת חשמל חדישה על פי התקן העדכני של חברת החשמל.

צריכים עזרה עם החלפת חוטי חשמל באזור הקריות? צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעזור.

מחפשים חשמלאי בקריות? ✓ זמין עבורכם 24/7 ✓ ניסיון של 20 שנה ✓אמינות ✓ יחס מהיר ומחירים הוגנים. אמין, מוסמך ומקצועי לעבודות חשמל בזול.