איך לחסוך בהוצאות החשמל בבית?

תעריפי החשמל בישראל ממשיכים לעלות, מה שמקשה על התושבים לעמוד בחשבונות חשמל גבוהים. ריכזנו רשימת טיפים שיעזרו לכם להפחית את חשבונות החשמל בבית.

placeholder

אתם יכולים לנהל את עליית מחירי החשמל בעזרת תכנון טוב וקבלת החלטות נכונה

  1. עליכם לוודא שאתם מבצעים רק את הרכישה הנכונה

עליכם להחליף מכשירים ישנים בעלי דירוג אנרגיה נמוך במוצרים עם דירוג טוב יותר. מוצרים אלה כוללים מקררים, מכונות כביסה, מייבשים ומדיחי כלים.

  1. בדקו את רשת החשמל

פעמים רבות איננו יודעים מהי תשתית רשת החשמל בבתינו. חשמלאי מוסמך יכול לעזור לך לזהות את הסיבות לצריכת חשמל גבוהה.

  1. החליפו את הנורות בבית

שמעתם פעם על נורות LED? נורות LED הופכות פופולריות יותר ככל שיותר אנשים מבינים את היתרונות של נורות אלה. ניתן להשתמש בנורות לד להארת חלל בשבריר מהעלות של נורות ליבון רגילות. התקנת נורות לד ברחבי הבית תעזור להפחית משמעותית את העלויות שלכם.

  1. שימוש נכון בדוד

אם ברשותכם דוד חשמלי הקפידו שהוא שלא יעבוד לשווא חובה באמצעות טיימר מיוחד, שיאפשר לכם להקציב זמן מסודר מראש להפעלתו. תתזמנו את הפעלתו של הדוד קרוב למועד המקלחות שלכם כדי שהמים שמתחממים בדוד לא יתקררו עד לזמן המקלחת. בנוסף, מומלץ לבצע בדיקה של שלמות הבידוד התרמי בצנרת של המים החמים וכן לכוון את התרמוסטט ל-60 מעלות ( זה מספיק די והותר למקלחת חמה ונעימה). טיפ נוסף הוא להתקין זרז לחימום מים בתוך הדוד – אמצעי פשוט זה מסייע רבות לחיסכון בחשמל.

אבל האמצעי אולי המשמעותי ביותר שיסייע לכם לחסוך בהוצאות החשמל הוא דוד שמש. דוד שמש מספק מים חמים בימים שימשיים ומהווה פתרון אידיאלי לצימצום הוצאת החשמל למינימום.

  1. בדקו את מצב המזגנים

חשבונות החשמל שלנו עולים בחודשי הקיץ החמים בהם אנו מפעילים מזגנים במרבית שעות היממה אך יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להפחית את צריכת החשמל: נקו את המסננים וודאו שהמזגן פועל בטמפרטורה האופטימלית, 25 מעלות בקיץ.

  1. כביסה חסכונית

אפילו שינוי שני דברים קטנים באופן בו אנו מכבסים את הבגדים שלנו יכול לעשות הבדל משמעותי בהפחתת חשבונות החשמל.

חימום המים במכונת כביסה יכול להשתמש בחשמל רב ותוכלו לחסוך הרבה חשמל אם תבחרו במסלול שאינו דורש טמפרטורות גבוהות לחימום מים. בנוסף לכך,אתם יכולים לוותר על מייבש הכביסה ולתלות את בגדים לייבוש במקום.

  1. צריכה נכונה של משק הבית

למרות שזה נראה מובן מאליו, למשקי בית רבים עדיין אין צריכת חשמל ראויה. מה זה אומר? הוא כולל כיבוי כל המכשירים והתאורה כאשר אין בהם שימוש, ולאחר מכן הגדרת הטמפרטורה הנכונה במקרר ובמקפיא.

מחפשים חשמלאי בקריות? ✓ זמין עבורכם 24/7 ✓ ניסיון של 20 שנה ✓אמינות ✓ יחס מהיר ומחירים הוגנים. אמין, מוסמך ומקצועי לעבודות חשמל בזול.